sobota, 16 stycznia 2016

Magnetycznie

Co jakiś czas trzeba w pokoju młodzieży zmienić cały wystrój lub chociaż niektóre drobiazgi. Dzieci rosną, a nawet zmieniają się w dorosłych :) Siłą rzeczy ewoluują  ich   gusta i zainteresowania. Na wielką metamorfozę pokoju syna musimy nieco poczekać. Pomysły rodzą się w naszych głowach, kiełkują i niedługo może eksplodują:) Tymczasem ja metodą małych kroków postanowiłam wrzucić do pokoju syna parę nowych drobiazgów. Na początek - dziecinną tablicę korkową, na której wisiał plan lekcji i inne takie, zmieniliśmy na metalową. Od razu  wpadłam na pomysł samodzielnego wykonania magnesów do rzeczonej tablicy.
Wykorzystałam tu kapsle różnych wielkości, klucz i kilka klipsów biurowych. Podkleiłam pod nie malutkie magnesiki. Fantastycznie spełniają swoją rolę!
Wypełnienie środków kapsli było oczywiste:) Wydrukowałam na laserówce pomniejszone nazwy ulubionych zespołów muzycznych syna.
Po przyklejeniu ich zalałam preparatem Glossy Accents. Tworzy przezroczystą, ale mocną powierzchnię.
Mała rzecz a cieszy:)



 Myślę, że ulubione nazwy - Metallica, Slayer, Pantera, Gojira, Anhtrax - przypominają synowi przeżyte koncerty




 Tu wyjątkowo duży kapsel przywieziony zza południowej granicy:))



 Napisy również można pokryć Glossy, aby je znacznie wzmocnić. Naklejamy na klips i gotowe!


 Metallica rządzi na kolejnym  klipsie z Tigera





 Można wykorzystać nietypowy korek z ulubionej winnicy na Lanzarote



 Klucz Yale pomalowałam farbą i nakleiłam trybiki



Cała gromadka czeka na metalowej tablicy na  kolejne bilety na koncerty:)

Te osobliwe magnesy zgłaszam na comiesięczne wyzwanie do sklepiku Retro Kraft Shop, jako że tam zakupiłam trybiki, magnesiki i Glossy accents.




Na zakończenia koniecznie muszę pochwalić się "dorocznym "prezentem, jaki dostałam pod choinkę od mojej kochanej Ani z bloga Mój dom - Moja przystań.
Ania doskonale wie co lubię i w przepięknie zapakowanej paczuszce przyleciały cudowności. Gwiazdki z masy solnej dekorują nadal moją choinkę (tak, tak, jeszcze stoi i nawet się nie sypie!). Pomysłowe magnesy z motywem zwierząt i życzenia wiszą na lodówce.
Obok pysznią się metalowe tabliczki, które baaardzo chciałam mieć.
Udekoruję nimi doniczki i słoiki i na pewno pokażę je Wam.
Tymczasem dziękuję Wam za komentarze i pozdrawiam serdecznie

Wasza



17 komentarzy:

  1. Sepultura antrax pantera to muzyka nojej młodości ale i starości więc kapselki świetne

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł, świetne te kapsle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowe gadżeciki :) A Ty lubisz takie metalowe brzmienia? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie:))))Korki w uszy, jak dziecko gra na gitarze elektrycznej:))

      Usuń
  4. Taka mama to skarb, magnesy są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapsle -świetny pomysł i super efekt!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowe i młodzieżowe magnesy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Magnesy super pomysł....Wszystkie lubimy prezenty....Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  8. Takich pomysłów jeszcze nie widziałam - świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł bardzo fajny:))i bardzo młodzieżowy:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pomysły! Wykonanie jeszcze lepsze. Prezent wyborny :) Co o tym wiem :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajne drobiazgi. Pomysłowo wykorzystałaś kapsle.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te magnesy, już się zastanawiam nad jakimś fajnym napisem na lodówkę :)
    Taka mama jak Ty to prawdziwy skarb!

    Cieszę się, że upominki się spodobały i doleciały całe pomimo że mocno po terminie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ super pomysł Iza, genialne, uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...